• 1402/12/21 - 14:18
  • بازدید: 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مناقصه عمومی

تامین سرویس ایاب و ذهاب ستاد

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:از تاریخ 22 لغایت تاریخ 29 اسفندماه و مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: از ساعت 07:30 تاریخ یکم فروردین 1403 لغایت 13 فروردین می باشد

دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش در نظر دارد مناقصه عمومی تامین سرویس ایاب و ذهاب ستاد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی،مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.

 

تاریخ مناقصه در سامانه :تاریخ: 22 اسفندماه 1402 می باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:از تاریخ 22 لغایت تاریخ 29 اسفندماه

مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: از ساعت 07:30 تاریخ یکم فروردین 1403 لغایت 13 فروردین

زمان بازگشایی پاکت ها: تاریخ 14 فروردین

 

 

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت الف

آدرس: استان فارس شهرستان گراش دانشکده علوم پزشکی مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی

 

تلفن : 07152448106(داخلی250و 222)

همراه : 09178833808 مهندس خوشبخت

 

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس:41934-021

دفتر ثبت نام:85193768و88969737

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 15467
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

اطلاعیه‌ها

آرشیو

اخبار اختصاصی:فراخوان جذب نیرو به صورت شرکتی

21 مرداد 1403

: مناقصه عمومی

07 بهمن 1402